CUM  PLATESC ?

Plata se va face ramburs la curier sau online cu cardul urmand pasii indicati atunci cand plasati o comanda.

Prețurile afișate sunt finale. Prețul de pe factură va fi același cu prețul afișat pe site la momentul comenzii, la care se adaugă costurile de livrare. Stocul de pe site este actualizat la fiecare 24 de ore, insa confirmarea certa privind disponibilitatea produsului urmeaza sa fie anuntata catre client dupa plasarea comenzii telefonic sau prin email. Completarea datelor de pe card și procesarea comenzii online este direcționată către partenerul nostru euplatesc.ro ce va asigura securitatea tranzacției și modul de procesare. PARTYMAX.RO.ro nu va stoca pe server informații privind datele cardului dumneavoastră.

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar “ este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

– Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

– “3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,

la nici un moment de timp, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

 

TRANSPORT

Dupa completarea adresei vi se va afisa costul exact al transportului si firma de curierat.

POT SCHIMBA UN PRODUS

Produsele care nu sunt potrivite ca marime se pot schimba. Va rugam sa ne contactati pentru a clarifica ce anume nu vi s-a potrivit pentru a putea schimba cu marimea corespunzatoare. De retinut ca in cazul schimbului de produse costul transportului este responsabilitatea clientului. Pentru a evita acest lucru va stam la dispozitie cu orice informatie despre produsele nostre.

DACA PRIMITI UN COLET DETERIORAT

In cazul in care primiti un colet deteriorat,rupt sau un un produs defect din cauza transportului, nu este responsabilitatea noastra, ci a transportatorului, de aceea va rugam sa ne anuntati deoarece marfa noastra este asigurata, iar transportatorul suporta valoarea pagubei.

PRODUSE PE CARE LE DORITI SI NU APAR IN SITE-UL NOSTRU SAU PRODUSELE IN DREPTUL CARORA APARE CA NU SUNT IN STOC

Daca aveti nevoie de ceva ce noi nu avem printre produsele noastre, va rugam sa ne contactati pentru a va aduce ceea ce va doriti.

De asemenea, pentru produsele care apar ca nu sunt in stoc, contactati-ne pentru a va comunica o data cand acestea vor fi in stoc, de asemenea va puteti inregistra cu adresa de e-mail si veti putea fi anuntati atunci cand produsul dorit vafi in stoc.

COMENZI SPECIALE

Daca organizati o petrecere tematica si aveti nevoie de un numar mare de produse, va rugam sa ne contactati pentru a va putea onora comanda la timp.

RECLAMATII 

Orice litigiu apărut în utilizarea serviciului partymax.ro va fi rezolvat pe cale amiabilă. În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată romane.

Contact: 0726450653 | 0760346768, comenzi@partymax.ro

Pentru reclamatii puteti apela numarul de telefon al ANPC 021-9551, Autoritatea Nationala Pentru Protectia Consumatorului, Bucuresti, B-dul Aviatorilor, nr. 72, sect 1.

“âVa rugam sa apelati la aceasta modalitate numai dupa ce incercati sa rezolvati amiabil cu operatorul economic care a comercializat produsul sau a prestat serviciul.

In situatia in care nu ati ajuns la nici o intelegere cu vanzatorul sau administratorul unitatii, atunci aveti dreptul sa depuneti o reclamatie la Autoritatea Pentru Protectia Consumatorului.” (Informare de pe site-ul ANPC, www.anpc.gov.ro sau office@anpc.ro)