Comanda si livrare

CUM CUMPAR ?

PAS 1. Pentru a plasa comanda online este necesar sa alegeti produsul dorit din paginile disponibile in meniul siteului sau puteti folosi functia de cautare din site pentru a gasi un anumit produs

PAS 2. Adaugati produsul dorit in cos prin apasarea butonului albastru "Adauga in cos". Atentie la produsele unde trebuie sa selectati marimea sau culoarea inainte de a adauga in cos.

PAS 3. Dupa adaugarea in cos aveti optiunea sa mergeti catre pagina de finalizare si plasare comanda sau puteti continua cumparaturile si puteti adauga mai multe produse in cos. Dupa fiecare produs adaugat in cos o sa apara optiunea de finalizare comanda sau pentru continuarea cumparaturilor. Atentie, adaugarea produselor in cos nu reprezinta plasarea comenzii si rezervarea produselor!

PAS 4. Formular plasare comanda

In formularul de plasare comanda va puteti autentifica in cazul in care aveti un cont.

Puteti recupera parola de aici: https://partymax.ro/recuperare-parola

PAS 5. Puteti finaliza comanda si fara a avea un cont, completand formularul din pagina "Comanda Instant" prin apasarea butonului - "Cont oaspete".

1. Completati cu o adresa valida de email.

2. Completati adresa completa si un numar de telefon valid, iar in cadranul unde trebuie introdusa localitatea aveti grija sa alegeti localitatea din lista care va aparea imediat ce incepeti sa notati numele localitatii. 

3. Puteti alege date diferite de facturare bifand optiunea "formular persoane juridice".

4. Daca sunt completate toate datele corect, in cadranul din partea dreapta se va afisa costul exact al transportului.

ATENTIE! Trebuie sa acceptati termenii si conditiile site-ului pentru a putea confirma si plasa comanda alegand modalitatea de plata. Puteti parcurge pagina de confidentialitate si conditiile de utilizare alea site-ului aici: 

https://partymax.ro/content/3-termeni-si-conditii-de-utilizare

https://partymax.ro/content/6-politica-de-confidentialitate

Dupa alegerea modalitatii de plata urmeaza sa se afiseze pagina de confirmare in functie de alegerea facuta, "Plata in sistem ramburs" prin care se confirma comanda sau plata online prin care este necesar sa completati datele de plata prin sistemul euplatesc.ro. Echipa noastra urmeaza sa va contacteze in momentul in care comanda este procesata si gata de livrare sau daca sunt necesare si alte informatii.

Nu plasati comanda si telefonic daca aceasta a fost plasata pe site si nu plasati comanda pe site daca a fost plasata si telefonic.

 

CUM  PLATESC ?

Plata se va face ramburs la curier sau online cu cardul urmand pasii indicati atunci cand plasati o comanda.

Prețurile afișate sunt finale. Prețul de pe factură va fi același cu prețul afișat pe site la momentul comenzii, la care se adaugă costurile de livrare. Stocul de pe site este actualizat la fiecare 24 de ore, insa confirmarea certa privind disponibilitatea produsului urmeaza sa fie anuntata catre client dupa plasarea comenzii telefonic sau prin email. Completarea datelor de pe card și procesarea comenzii online este direcționată către partenerul nostru euplatesc.ro ce va asigura securitatea tranzacției și modul de procesare. PARTYMAX.RO.ro nu va stoca pe server informații privind datele cardului dumneavoastră.

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

Daca ati ales metoda de plata " Online prin card bancar " este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

 - Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

 - "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,

la nici un moment de timp, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. 

 

CUM RETURNEZ ?

In cazul in care produsul comandat nu corespunde cerintelor dumneavoastra sau prezinta defecte de fabricatie, puteti solicita inlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui in termen de 14 zile de la primirea produsului. In acest sens, va rugam sa ne contactati imediat prin telefon sau email pentru stabilirea detaliilor. Nu rambursam contravaloarea produselor expediate retur fara o informare prealabila in scris din partea clientului ( in virtutea Ordonantei nr.34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta). Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la data cererii efectuate in scris de catre consumator (mai putin costul de transport).

Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte (inclusiv ambalaj si imagine de prezentare originale) si nu prezinta semne de uzura sau folosinta. Nu rambursam contravaloarea produselor utilizate si care nu se pot revinde din motive de igiena. Alegerea marimii potrivite a costumelor cade in incidenta clientului functie de variantele disponibile la fiecare produs. 

Costul de transport retur cade in incidenta cumparatorului. Nu livram si nu primim colete prin Posta Romana. Contravaloarea produselor (fara costul transportului) se ramburseaza doar dupa primirea produselor retur, prin transfer bancar intr-un cont bancar  in termen de 14 zile calendaristice.

Adresa de retur este: strada Pupitrului, nr 8A, sector 3 București.

Va reamintim ca va stam la dispozitie si puteti oricand solicita telefonic sau in scris informatii suplimentare despre produse pentru a evita situatiile de retur (masuri, dimensiuni, tipuri si compozitie materiale, accesorii, culori, producator, etc).


Fotografiile prezentate pe site au titlu informativ, PARTYMAX.RO nu răspunde de schimbările pe care furnizorul le poate face pentru ambalaj și prezentarea produsului. PARTYMAX.RO nu răspunde juridic pentru informațiile pe care furnizorul i le oferă spre a fi afișate.


Consumatorul nu poate denunta unilateral (anula/returna) o comanda de furnizare a unor produse executate la comanda dupa specificatiile clientului sau a unor produse distinct personalizate. In aceste cazuri, orice modificare ulterioara confirmarii comenzii, se va estima si taxa suplimentar in functie de complexitatea modificarii.

TRANSPORT

Firma cu care noi colaboram pentru efectuarea transportului este Fan Courier .

Dupa completarea adresei vi se va afisa costul exact al transportului,in Bucuresti costul este de  15,6 lei, iar in afara Bucurestiului costul este de  19,02 lei cu exceptia locatiilor care nu sunt centru Fan Courier unde se va percepe o taxa suplimentara de 0.8lei/km suplimentar. La comenzi de peste 300 lei transportul este gratuit, cu conditia ca locatia d-voastra sa fie centru Fan Courier.

CE MARIME SE POTRIVESTE

Pentru a afla ce masura vi se potriveste accesati in casuta cu detalli ale produsului rubrica Marime disponibila ,acolo veti gasi informatii despre  masuri cu dimensiunile aproximative. Daca aveti nelamuriri,nu ezitati sa ne contactati pentru mai multe informatii.

 

POT SCHIMBA UN PRODUS

Produsele care nu sunt potrivite ca marime se pot schimba. Va rugam sa ne contactati pentru a clarifica ce anume nu vi s-a potrivit pentru a putea schimba cu marimea corespunzatoare. De retinut ca in cazul schimbului de produse costul transportului este responsabilitatea clientului. Pentru a evita acest lucru va stam la dispozitie cu orice informatie despre produsele nostre.

 

DACA PRIMITI UN COLET DETERIORAT

In cazul in care primiti un colet deteriorat,rupt sau un un produs defect din cauza transportului, nu este responsabilitatea noastra, ci a transportatorului, de aceea va rugam sa ne anuntati deoarece marfa noastra este asigurata, iar transportatorul suporta valoarea pagubei.

 

PRODUSE PE CARE LE DORITI SI NU APAR IN SITE-UL NOSTRU SAU PRODUSELE IN DREPTUL CARORA APARE CA NU SUNT IN STOC

Daca aveti nevoie de ceva ce noi nu avem printre produsele noastre, va rugam sa ne contactati pentru a va aduce ceea ce va doriti.

De asemenea, pentru produsele care apar ca nu sunt in stoc, contactati-ne pentru a va comunica o data cand acestea vor fi in stoc, de asemenea va puteti inregistra cu adresa de e-mail si veti putea fi anuntati atunci cand produsul dorit vafi in stoc.

 

COMENZI SPECIALE

Daca organizati o petrecere tematica si aveti nevoie de un numar mare de produse, va rugam sa ne contactati pentru a va putea onora comanda la timp.

 

RECLAMATII 

Orice litigiu apărut în utilizarea serviciului partymax.ro va fi rezolvat pe cale amiabilă. În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată romane.

Contact: 0726450653 | 0760346768, comenzi@partymax.ro

Pentru reclamatii puteti apela numarul de telefon al ANPC 021-9551, Autoritatea Nationala Pentru Protectia Consumatorului, Bucuresti, B-dul Aviatorilor, nr. 72, sect 1.

"Va rugam sa apelati la aceasta modalitate numai dupa ce incercati sa rezolvati amiabil cu operatorul economic care a comercializat produsul sau a prestat serviciul.

In situatia in care nu ati ajuns la nici o intelegere cu vanzatorul sau administratorul unitatii, atunci aveti dreptul sa depuneti o reclamatie la Autoritatea Pentru Protectia Consumatorului." (Informare de pe site-ul ANPC, www.anpc.gov.ro sau office@anpc.ro)


Categorii